2015. június 16., kedd

Hová tűnt Esmy, avagy miért nincs rész

Heló!  Megint egy ilyen kis közlemény szerűséggel jöttem.  Szóval...


Ezt a blogot azért kezdtem el,  hogy legyen mit csinálnom a nyáron. Akkor még nem tudtam, hogy veszünk egy lakást és felújítjuk.  Igen,  ez a helyzet.  Lakásfelújításba kezdtünk, amiben nekem is részt kell vennem.  Nem igazán van szabadidőm.  Na meg 06.30-07.3.-ig nyaralni megyünk Horvátországba... Addig még próbálok nektek írni. Bocsánatot kérek. Kicsit rosszul jött ki a dolog.


És a másik ok, ami nem a szabadidő hiánya. Gyerekek.  Mikor elindult a blog voltak kommentjeim,  és rengeteg megtekintés. Most... egyre csak  lankad a kelkesedésem.  Nincs már annyi megtekintés, visszajelzés. Ennyire rosszul írnék?  ( Költői kérdés. Tudom hogy a válasz: igen)  Nem mintha nem örülnék ennek is. ♥ Szóval ennyit szerettem volna.  Sziasztok :)

 -Esmy :)




2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. :) Nem is azzal van a baj. :) Örülök neki! :3 Az idő hiánya nyomósabb ok... Szóval sietek, de el nem sietek semmit! :)

      Törlés