2015. május 10., vasárnap

4. Pletykák

Sziasztok! Elég régen volt rész, sajnálom, de lebetegedtem, fáradt voltam, vagy tanultam. Egyszerűen nem tudtam gépközelben lenni, a telefonos blogger pedig nem a kedvencem...Szóval most itt a 4. rész!
-Esmy♥
Jaj, és a képek Taylorról, Kayle-ról és April-ről! :

 Kayle Normal, 20 éves
April Brooks, 21 éves
Taylor Simson, 22.

A csajok ( és Taylor) aranyosak voltak, miután tisztáztuk, hogy semmi nincs köztünk Andy-vel,  meghívtak holnapra egyet plázázni. Igen, és Taylor is jön! A koncertnek már vagy egy órája vége, mennem kéne a fiúkhoz. 

-Srácok, akkor holnap találkozunk. Sziasztok!- mondtam és elindultam a bandához. -Hali.

-Na végre megvagy!- ölelt meg CC. 

-Öhm...ennyire hiányoztam?- röhögtem, miközben ő még mindig ölelt.- Amúgy az új barátaimmal beszéltem.

-Nem nekem, Julietnek, csak hisztizett. Barátok?- mondta. Julietnek?! Abból baj lesz.

-Aham. Fanok, meg tök jó fejek- mosolyogtam.- Holnap talizunk. Na megyünk?- türelmetlenkedni kezdtem. 

-Megyünk, csak nem haza!- ordította Ashley. Oké, szerintem kicsit...áhh semmi, ő Ash. Ez nála normális, sokat ordít. Gyalog mentünk, azt hogy hova nem tudtam. Aztán megálltunk egy kocsmánál. Elhoztak inni, milyen kedvesek! 

Bent aztán ittunk rendesen. Két két Jack Daniels után ki is dőltünk. Reggel egy asztalon ébredtem, valami idegen lánnyal. Még aludt, ezért halkan elindultam megkeresni a fiúkat. Jake-re egy  női (!) mosdóban leltem, Ash-t és CC-t pedig az udvaron találtam meg. Andy és Jinxx sehol...

-Jinxx-ék?- kérdeztem a már megtalált haverjaimtól.

-Ne engem kérdezz. Az utolsó emlékem az, hogy Jinnx barátunk azzal a csajjal dumál.- mutatott Jake arra a lányra, aki mellett ébredtem. Ez fura. Jinxx egy olyan kis cicababával... elég részeg lehetett.

-Ezzel nem sokra megyek, de azért köszi- húzogattam a szám.- Megkérdezem  a lányt. Úgyis ébredezik.- mondtam és elmentem a szőkeséghez. - Hali. A nevem Sirena és tegnap a haverommal dumáltatok, csak most nem találjuk. Esetleg van valami használható emléked, hogy segíts nekünk?- daráltam le gyorsan. A csaj totál másnapos volt, mivel csak felvont szemöldökkel nézett.

-Csá. Dina vagyok. Melyik volt a haverod? A hosszú, fekete hajú?- mondta elég fáradtan.

-Ja. Valami? - válaszoltam.

-Bocsi, annyira emlékszem, hogy...- kezdte. - Semmire... tényleg bocsi.- Hát ezzel nem sokra mentem. 

-Biztos? Semmi nem ugrik be?- faggattam szegény csajt. Nem válaszolt, elaludt. Visszamentem a fiúkhoz és közöltem, hogy nem mentem semmire.- Nekem viszont mennem kéne, ma találkozok Kayle-ékkal.  Ha megvannak a fiúk, hívjatok- mondtam és megöleltem a srácokat. Kayle-ék a kocsmához jöttek értem. Mikor beléptek, April és Kayle sikított egy hatalmasat, amit én és Taylor először nem értettünk.

-Basszus April... it vagyunk egy kocsmában, kora délután, a BVB-vel!- lelkesedett Kayle.

-Kayle, nem álmodunk?!- visította April.

-Jaj lányok, nyugi van!- mondtam. Odamentem és megöleltem őket is. Szeretek embereket ölelgetni. - Fiúk, ők Kayle és April. A srác aki rejtam kívül az egyetlen felnőtt itt, pedig Taylor.- Igazam volt ezzel a felnőtt- gyerek dologgal. Én és Taylor nem visítottunk, ellentétben Aprilékkel. A srácok pedig már tudom, hogy nem normálisak...

-Hali- köszönt barátaimnak CC. Hát persze hogy ők, (Taylor kivételével, aki teljesen normális volt) visítani kezdtek. Megint. 

-Csá- nyújtott kezet Taylor a meglévő bandatagoknak, aztán elindultunk...valahova.

-Öhm...hova is megyünk?- kérdeztem. 

-Meglepii!- mondta a mellettem ülő April.

-Nem szeretem a meglepetéseket...-motyogtam magamban. Fél óra múlva szálltunk ki egy pince előtt.- Öhm...

-Nyugi, szerintem tetszeni fog- mondta Taylor. És igazuk volt. Mikor beléptünk elakadt a szavam...Mindenhol lemezek, a kedvenc együtteseim logójával ellátott felsők, az enyéimhez hasonló, magas talpú bakancsok... Maga volt a mennyország! 

-Srácok...ez a hely...úristen!- nyögtem ki, nagy elképedtségemben nehezen.

Legalább délután négy körül lehetett mikor leléptünk. Szereztem egy csomó felsőt, és egy rohadt jó dzsekit is. Akkor amikor hazaértem, pontosan akkor kezdett csörögni a telóm. A fiúk hívtak.

-Na megvannak?- kérdeztem köszönés nélkül.

-Megvagyunk- mondta Andy.

-Hál' istennek!- mondtam.- Majd beszélünk.- raktam le. Hogy miért is? Juliet közelített felém. 

Oo... ebből baj lesz.

 -Na végre hazaértél, Rena! Beszélnünk kell...- mondta.- NEM MEGMONDTAM NEKED HOGY SZÁLLJ LE ANDYRŐL?!- ordított.

-De, megmondtad. És le is szálltam róla...-mondtam.

-AKKOR EZ MI A FASZOM?!-dobott felém egy újságot. A címlapon Andy és én voltam... Várjunk csak... mióta van ilyen képünk?!

-Julie, ez valami félreértés...-adtam volna neki vissza a magazint.

-Olvasd el! Akkor hátha eszedbe jut!- mondta.

Olvasni kezdtem...

Andy Biersack, a Black Veil Brides frontembere megcsalná barátnőjét?

A minap együtt látták a bandával Sirena Simms-et, Andrew barátnőjének rokonát.

Andyről és Sirenáról több kép is készült, ahol együtt enyelegnek... Vajon mi ez, ha nem szerelem emberek?! Egyértelmű, hogy ennek Juliet nem örül, hiába is kezdtek már "kihűlni" Andy-vel...

A részeg Andrew-ot és Sirenát faggatuk kicsit, hátha megtudunk valami exkluzív infót, de sajnos nem jártunk sikerrel...

  Szólni nem bírtam... Szóval egy újságból kell megtudnom a tegnap estémet.

-Na?!-türelmetlenkedett Julie. -Magyarázat?

-Mint mondtam, nem tudok róla semmit. A koncert után elmentünk egy kocsmába, onnantól semmi...-mondtam Juliet-nek. Mi lesz ha Andy megtudja? Vajon hogy reagál rá?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2 megjegyzés: