2015. május 15., péntek

5. Vége

Sziasztok! Megkésve, de itt... az 5.rész. Nagyon szeretném megköszönni, hogy olvassátok. Eddig egy blogommal sem jutottam tovább 2 résznél...nem volt motivációm, de most itt vagytok ti. Hatalmas virtuális ölelés mindenkinek! ♥♥♥
-Esmy ♥

> Andy szemszöge <

Fél egy lehetett mikor felkeltem, egy ágyban. Nem is az a baj hogy ágyban, csak az hogy egy ismeretlen ágyban. Persze megijedtem, mivel nem tudtam semmit, csak hogy elmentünk inni a fiúkkal és Renával. Semmi több...Azt sem, hogy hol lehetek. Gondolkodásom az zavarta meg, hogy Jinxx jött be a szoba ajtaján.

-Na végre, hogy felkeltél! Most mesélj, ez mi!-adott nekem egy tinimagazint. A címlapon én és Rena, amint csókolózunk...

Jeremi elvette az újságot, és egy bizonyos oldalra lapozott. A rózsaszín és piros szívekkel díszített oldalakon egy rövidebb cikk állt:

Andy Biersack, a Black Veil Brides frontembere megcsalná barátnőjét?

A minap együtt látták a bandával Sirena Simms-et, Andrew barátnőjének rokonát.

Andyről és Sirenáról több kép is készült, ahol együtt enyelegnek... Vajon mi ez, ha nem szerelem emberek?! Egyértelmű, hogy ennek Juliet nem örül, hiába is kezdtek már "kihűlni" Andy-vel...

A részeg Andrew-ot és Sirenát faggatuk kicsit, hátha megtudunk valami exkluzív infót, de sajnos nem jártunk sikerrel...

-Hát... -kezdtem összeszedni magam a sokk után, amit a szöveg okozott.

-Semmi hát, semmi kifogás! Tudtam én, hogy össze fogtok jönni- mondta Jinxx. Persze, annak ellenére, hogy nem kért kifogást...

-Figyelj, Jeremi. Részeg voltam, és nem...meg amúgy is, ott van nekem Juliet. Ő a barátnőm, és egyenlőre ő is marad.

-Egyenlőre?-kérdezett vissza haverom. Persze, tudhattam volna, hogy nem hagy, amíg meg nem bizonyult a dolgokról eléggé...

-Semmi, de tényleg semmi nem tart örökké. Egyszer Mindennek vége, szóval a Juliettel való kapcsolatomnak is- adtam elég filozófikus választ, Jinxx egyszerű kérdésére.

-Mióta beszélsz úgy, mint egy hatvan éves öreg bácsi?- kérdezte. Ekkor csörgött a telefonom... Ash. 

-Csá. 

-Mi a kocsmában, a kérdés, hogy ti hol vagytok. 

Jinxx-hez fordultam. 

-Jinxx, hol vagyunk?

-Valami hotelban. Mond nekik, hogy majd mi megyünk.- mondta Jeremi.

-Jó. Ash, valami hotelben. Majd mi megyünk hozzátok. Rena?- kérdeztem haveromtól.

-Elment egy csapat armyval. Majd este jön.

-Oké. Akkor szerintem indulunk.-raktam le a telefont.- Na Jinxx induljunk.

Elindultunk a kocsmába, ami messzebb volt, mint hittük. Körül- belül fél négyre értünk oda. A kocsmában már csak a fiúk voltak. Ash, Jake és Christian. Miután elmeséltünk egymásnak az ébredésünket, azt hogy kit hol talált meg Sirena( Jake egy női mosdóban, CC és Ashley pedig az udvaron aludtak.), és hogy mi történt este, felhívtuk Renát, hogy ne aggódjon, megvagyunk. A fiúk elmondása szerint elég ideges volt...

-Na megvannak?- kérdezte köszönés nélkül Rena.

-Megvagyunk- mondtam én.

Hál' istennek!- mondta.- Majd beszélünk.-és azzal lerakta. 

Hogy miért, nem tudom. Remélem nincs baja. A srácokkal elindultunk haza.

Amit viszont ott, a házam előtt láttunk...

-JULIET! HAGYD ABBA! -sikoltozott Rena. Juliet a haját tépte, és verte... Nem hiszem el. Szegény lánynak ilyen szerencsétlen életet, erre még Julie is...Akiben eddig bízott...

-JULIET, ENGEDD EL!-ordítottam a barátnőmre.

-A...A...Andy... Szia!- dadogott Julie.

-Hogy képzeled, hogy megvered Sirenát? Meg amúgy is, bárkit? -kérdeztem.

-Jaj, Andy, drága...tudod hallottam a tegnapról...Sirena elég csúnyán rád mászott, és ezért... picit elbeszélgettünk. Semmi komoly- mondta nyálas hangon.

-ÉN?! Én másztam Andy-re?- szólalt meg szegény Sirena is.

-Semmi komoly, Juliet?! Megverted, megtépted, és még itt nyávogsz nekem- akadtam ki.

-Basszus, jobb, mint valami sorozat...- szólalt meg Ash hátul.

-Kuss, Ashley- fordultam meg. - Amúgy pedig, nem Sirena mászott rám, gondolom, de ha mégis, akkor is részeg volt- fejeztem be monológom. Vagyis majdnem.- Vége, Julie, túl messzire mentél. Szakítok.-  A lány  sértődötten elment. Semmi kifogása nem volt, a szakítás ellen. 

>Sirena szemszöge<

Juliet és Andy szakított, engem megvertek és rólam szólnak a magazinok. A Los Angelesi utazás jobb nem is lehetne. Mondom ezt akkora szarkazmussal, mint a ház.

-Köszönöm Andy.Ha nem jössz...-kezdtem hálálkodni. Végülis megmentett Julie-tól. Ezután felmentem a szobámba, és aludtam. Elég furcsa álmom volt...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
- Remélem tetszik ♥
-Esmy ♥

 

 

5 megjegyzés:

  1. Wótörfuck? Kiakadas lvl: Unfield
    Ennyit sikerült kinyögnöm, és ezzel mindent el is mondtam...
    Minél hamarabb folytasd!
    <3 :-*

    VálaszTörlés
  2. Sietek a folytatással <3 :* Unfield :D

    VálaszTörlés
  3. UNFIELD tesó*--*
    Esmym!!
    Ez nagyon jó lett csak kicsit rövid:c
    FOLYTATÁST!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy nem a leghosszabbak a részek, de nem igazán van időm rá. Abbahagyni pedig nincs szívem. Annak pedig, hogy tetszik, nagyon örülök ! :) <3 Sietek a folytatással :)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés