2015. május 3., vasárnap

3. Koncert és új barátok

Sziasztok! :) Ez már a 3. rész. Nagyon köszönöm, hogy kommenteltek! ♥


 > Sirena szemszöge <

Végre eltelt  két nap, már tudok járni is. A szobámba berendezkedtem, a fiúkkal rendesen megismerkedtem. Nagyon jó fejek. Éppen a járást próbálgattam, mikor kopogtak. 

-Gyere!- mondtam. Andy lépett be. 

-Szia. Az van hogy este a közelben van fellépésünk, és hogy ne unatkozz, nem akarunk itthon hagyni. Van kedved jönni?- kérdezte. 

-Persze! Hogy ne akarnék elmenni egy BVB koncertre. Rohadt jók vagytok!- lelkesedtem. Még szép hogy elmegyek, már úgyis ki akartam tombolni magam. Ez a két nap semmit tevés is kikészített.

-Oké. Akkor olyan hat körül legyél kész, mert nyolckor kezdünk. Szia- mondta és kiment. Kaptam egy órát elkészülni. Mit vegyek fel?! BVBs pólóm nincs, az ő koncertjükre meg nem mehetek Ramonesesben vagy Gun 'n Rosesosban. Na jó, előkeresem a sima, egyszínű fekete felsőm. Valahonnan...ha elhoztam Londonból...hoppá!

Sajnos jó volt a megérzésem, a felsőt Londonban hagytam. Na most mit veszek fel? Fél hat, és még sminkelni kell, hajat csinálni, fürödni se ártana... Te jó ég! 

-Rena, bejöhetek?- CC. Gondolom megnézik hogy állok a készülésben.

-Persze!- A kezében egy cipősdoboz volt, azt hogy miért, nem tudom.

-Gondoltuk nem tudod mit vegyél fel. Lányok...-mondta a plafonra nézve, aztán ideadta a dobozt. Egy női BVBs felső volt benne. Viszonylag egyszerű volt, csak a banda nevét nyomtatták rá. 

-Köszönöm.- mondtam és megöleltem CC-t.

-Nincs mit. Egy ilyen jó együttesnek meg kell adni a tiszteletet.- mondta vigyorogva. A nevetését már nem sokáig bírja visszatartani- ez látszott rajta. 

-Egósok- röhögtem, mire belőle is kitört a nevetés. Most már volt felsőm, amihez egy fekete farmert vettem fel. Gyorsan sminkeltem, és megcsináltam a hajam. Egyszerűen felfogtam. Hatra pont készen lettem.

A koncert fantasztikus volt! Igaz csak pár számot ismertem fel, mivel csak egy hete hogy ismerem őket, de jó volt. Épp a fiúkhoz igyekeztem, mikor valaki hátulról nekem jött, ezzel engem felborítva, és energiaitalom rám borítva. Csak én vagyok olyan tehetséges, hogy két nap alatt kétszer is elesek. Olyan, mint egy szuperképesség. Sirena, a kétballábas.

-Bocsi, bocsi, sajnálom, úristen bocsi!- hadarta el a lány aki fellökött. Barna haja, és sok pc-je, tetoválása volt. Szép lány.

-Semmi gond. Nem látszik a folt, senki meg nem sérült, szóval nincs baj.- mosolyogtam. Aranyos volt, ahogy hadar, és tiszta pánik, hogy most mi lesz.- Amúgy Sirena vagyok.A kétballábas bénaság.- Kezemet felé nyújtottam, mire csak furán nézett. Jajj tényleg! Nem egy ötvenes éveiben járó férfi vagyok, hanem egy huszonéves lány! 

-Dora. Egyedül vagy itt? Vagy a haverjaiddal? - Nem értettem miért kérdez ennyit, de persze válaszoltam, hisz ő is teljesen barátságos volt.

-Nincsenek barátaim. Szomorú, de nincsenek.- mondtam.

-Ó, dehogy nem! Itt vagyok én, és az én barátaim, akik biztosan bírni fognak!- Karon ragadott és egy kisebb baráti körhöz vitt.- Emberek, ő Rena, az új haverunk!-kiabálta. Nem tudom miért kiabál, mikor velem, és vele együtt is csak öten vagyunk. 

-Zsír! Csá Rena!- mondta egy piros hajú, magas srác. Én csak intettem neki egy bénát, mert már két lány meg is ölelt. Egy alacsony fekete és egy magas, kék hajú csaj.- Akik majdnem megfojtanak April és Kayle.- röhögött a fiú. Erre a kék hajú reflexből pofonvágta, amin szintén csak röhögtek. Oké, ez teljesen normális.

-April.- mutatkozott be az alacsony lány. Ezek szerint Kayle a magas. Megint megölelt. Szeretnek ölelkezni, az tuti. Én, mivel szimpatikus volt visszaöleltem.

-Sirena Simms. - Mindenki engem bámult. -Mi az? 

-Simms? Azt mondtad hogy Simms.- dramatizált Kayle.-Basszus ő a csajszi.- mondta újdonsült barátaimnak.

-Na ne.-ámult Taylor.(A srác piros hajjal.)

-Milyen csaj vagyok?-kérdeztem.

-Akivel "állitólag" Andy kavar.-mondta April Szuper! Szóval azt hiszik Andyvel járok. Szegény Juliet! Vagy inkább szegény én! Julie megöl!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ennyi lenne mára. Kayleról,Aprilról és Taylorról majd holnap rakok képet, mert a telefonos bloggerről nem tudok :/
-Esmy♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése